www.fitprozivot.cz www.kapital.cz www.fitprozivot.cz www.zelenalekarna.cz www.grecian.cz www.justformen.cz
 
 

Elektronický Fit

Čtěte ZDE
Možnosti inzerce

Informace e-mailem

Přihlaste se k odběru informačního e-mailu o vydání nového čísla elektronického časopisu.

Jméno:

Email:

Odebírat Zrušit odběr

Zelená lékárna

Zelená lékárna

Další časopisy

ČASOPIS ZADARMO

Další elektronické časopisy, které jsou zadarmo si můžete přečíst ZDE

RSS

 
 

 
 
 
Jezte více čokolády | Tisk |  Email
Napsal Fit pro život   |   Pátek, 15 leden 2010
Jak jímeV průběhu let se toho o čokoládě hodně napsalo a téměř všechna pojednání byla negativní. Ale zdá se, že konečně přišel čas dát si čokoládu s chutí a bez pocitu viny! Na základě nejrůznějších výzkumů bylo totiž oficiálně potvrzeno, že je našemu zdraví prospěšná. Může nás ochránit před srdečními chorobami, zvýšit imunitu, a dokonce pomůže bojovat proti zubnímu kazu.

Chraňte své srdce
Na základě výsledků nesčetných výzkumů lze předpokládat, že nás čokoláda může ochránit před srdečními chorobami, největším zabijákem mezi civilizačními chorobami. Čokoláda se jako potenciální ochránce srdce bere tak vážně, že si zasloužila své vlastní sympozium na kongresu Evropské kardiologické společnosti (Congress of the European Society of Cardiology). Vědci se domnívají, že za jejími ochrannými účinky stojí látka zvaná polyfenol, která se nachází v kakaové sušině. Tyto druhy látek, stejně jako ty...

 PŘEČÍST 
 
< Předch.   Další >